Już 13 lutego startują targi IN-PACK w Kielcach, trwać będą trzy dni!
Zapraszamy na wspólne stoisko członków KLASTRA CPG, na którym zaprezentuje się 14 firm członkowskich:
Polpak Sp. z o.o.
Pablo Sp. z o.o.
Mitsubishi Electric
VERPA Folie Wrocław Sp. z o.o.
Turck Sp. z o.o.
Empra
Kram FC Sp. z o.o.
Nord Napędy Sp. z o.o.
Promark Produkcja Sp. z o.o.
Tarnoplast Sp. z o.o.
Pharma-Tech A/S
Kancelaria Adwokacka ,,Maruszkin”
LabelTec Sp. z o.o.
Ls Tech Sp. z o.o.
Prezentowana oferta dotyczyć będzie całego wachlarza usług i produktów do skutecznego, nowoczesnego i sprawnego pakowania, oznaczania i oddania w ręce klienta końcowego gotowego produktu!
Wspólne wystąpienie jest wynikiem ścisłej współpracy z jednym z najnowocześniejszych w Polsce centrów wystawienniczo-kongresowym, jakim są Targi Kielce.
Idea i struktura targów In-Pack już na wczesnym etapie była konsultowana z przedstawicielami CPG, jako z ważnym przedstawicielem branży opakowaniowej. Takie rozmowy są dla nas niezwykle cenne, gdyż dzięki nim w pełni rozumiemy, że klaster jest opiniotwórczą organizacją branżową.
Trzy dni targów to nie tylko stoiska wystawiennicze, ale także towarzyszący im kongres LogInPack, którego agenda znajduje się już na https://www.targikielce.pl/storage/file/core_files/2024/1/4/e5f9fc3e056ac3e2a0ca30308e9be4fc/loginpack-24-program.pdf
Pierwszego dnia 13.02.2024 r., godz. 10:45 na targowej scenie nasz Specjalista od PR – Małgorzata Chomiuk opowie słuchaczom o klastrze, a także o wspólnych dokonaniach zeszłego roku, których każdy z członków był udziałem.
Zapraszamy rejestracji na https://www.targikielce.pl/in-pack/kongres-loginpack/zglos-udzial
Zapraszamy także do odwiedzenia naszego stoiska i darmowej rejestracji jako odwiedzający targi IN-PACK, na https://www.targikielce.pl/uzytkownik?ref=/in-pack/rejestracja-zwiedzajacych wszystkich, którzy poszukują nowych rozwiązań w dziedzinie pakowania, ale również firmy z naszej branży, które rozważają przystąpienia do klastra CPG!
Czas targów stanowić będzie doskonałą okazję do poznania naszych struktur, celów i ambicji oraz do rozmów na temat tego, czy są spójne lub pokrewne z celami poszczególnych firm.